19 maja 2019

TOM 3

Co się dzieje z bohaterami po tomie II?
Nigdy nie planowałam pisać kolejnego tom, historia jest zakończona na Rozdartej Ranie, jednak nie byłabym sobą gdybym nie wymyśliła dalszej części dla moich bohaterów.

Cały tom miał się rozgrywać około pięć lat później. 
Głównym złym bohaterem byłaby Hane. Dlaczego Hane? Może dlatego, że dziewczyna ta pochodziła z klanu Yotsuki, który został wymordowany przez Juna. Zemsta Hane ja Junie, o tak. 
(Spójrzcie na rozdział 20 Rozdartej Rany. Sasuke wiedział, że Hane pochodzi z klanu Yotsuki.
Spójrzcie też na to jak Hane zachowywała się pierwsze dni po powrocie Rena z Wioski Chmury. Jej nowym celem stało się zabicie klanu Uzumaki i klanu Uchiha.)

Pojawiłby się wątek z nowym dzieckiem Uzumakich - dziewczynce o imieniu Irari. Zostałaby porwana przez nową organizację.
Na pewno rozwinęłabym kwestię Hiro i Sakena Yuhi. Ich nazwisko nie jest  przypadkowe i pochodzi od Kurenai, ich matki. 

W moich wyobrażeniach Chase również miał ogromny cel. (Chase stałby się jeszcze silniejszy przez zapieczętowaną w naszyjniku chakrę Shukaku) Miał wrócić do Wioski Piasku, którą zagrzałby do walki z Hane. Pojawiłoby się również sporo nowych postaci i całkowicie nowy klan! Kto wie, może kiedyś napiszę o nich oddziele opowiadanie.

3 komentarze:

  1. Hej,
    kochana bywałam na poprzednim blogu rzadko bo rzadko ale bywałam (mam na myśli ten kolorowy ametyst) i wlaśnie z stamtąd tutaj trafiłam... dopiero zaczynam ale może pojawi się trzeci tom w przyszłości jakieś ;) a tak apropo czy jakieś nowe opowiadanie powstanie, przynajmniej mogłabym być na bieżąco...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Średnio, studia na uniwersytecie medycznym. Farmakologia to koszmar, nie mam czasu na pisanie. Po studiach dopiero ;)

      Usuń

Obserwatorzy